ponedjeljak, 12. travnja 2010.

7 things that i like

1.sretna sam kad.....
mogu drugima pomoći savjetom,djelom,ljepom riječi,volim iznenada nekog darovati nečim sto sam sama napravila,i kad vidim da sam tu osobu usrećila i izmamila joj osmjeh na lice tad sam najsretnija

2.prijatelji
volim kad su kraj mene meni dragi ljudi,kad imam sa kim da razgovaram,izać vani i učinit đir,....

3.hobiji,cvjeće,ljubimci
ujutro volim izać vani na balkon među svoje cvjeće,dok se sunce plako probija kroz oblake. volim pjev mojih ptica,volim kad počmem radit salvetnu ili nakit,tad sam samo ja u svom svjetu mašte,u svijetu salvetica i perlica gdje nastaju mala remek djela....

4.glazba
obozavam slusat muziku,volim gotovo sve od muzike,samo neka muzika svira.....

5.putovanja
do sad sam vidjela mnogo ljepih mjesta u Hr ali voljela bih još svakako vidjeti i ostale otoke i gradove:Hvar,Šoltu,Istru,Mađarsku,Poljsku,Australiu,i još mnoga druga mjesta

6.cappucino
cappucino-iako sam alergična na kofein,kavu jednostavno nesmijem konzumirati ali zato obozavam cappucino od vanilije!

7.smjeh je najbolji ljek,nastojim bit vedra,optimistična i nasmijana čak i ako danas nije moj dan

Broj komentara: 5:

  1. draga djevojčice od mene samo jedna pusa za sat na desnoj strani ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga,upravo sam te pronašla preko Mare, i lijepo upoznala, i to tekstualno a posebno preko tvojih rada. Sve mi se jako sviđa. Pozdrav od jedne Dalmatinke po tati kao i ti. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  3. mare hvala ti,za mini make over je zasluzna tea koja mi je pomogla da sat,kalendar i brojač posjeta budu sa desne strane. tea hvala ti puno!

    Hvala Loredana,hvala na posjeti,drago mi je da ste me upoznali a ja vjerujem da cu jednog dana upoznat većinu kreativki/blogerica. drago mi je da vam se sviđaju moji radovi.

    hvala vam još jednom na posjeti.

    Lp,tina

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala i tebi na posjeti. Proljetni radovi u cvjetnjaku toliko su me izmorili da na kreacijama baš nisam puno mogla raditi, ali polako se vraćam u kolotečinu.
    Pozdrav. Po pok. tati sam Komiška. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam isto komiška samo sto su moji zivjeli bas u mjestu visu.

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment