četvrtak, 8. srpnja 2010.

Izložba nakita i ručnih radova 1.6.-19.6.

Cijeli svibanj mi je bio mjesec u kojem sam vodila bitku sa vremenom,novcima,materjalom kako bi sve bilo spremno i gotovo za izložbu. Radove sam radila sve do zadnjeg trena,al što sam htjela više to mi je bilo gotovo nemoguće ostvarit. Miljun grešaka,ispadanje kistova iz ruku,proljevanje boje,i sl....

Vrijeme izložbe se polako bližilo a ja pod stresom,željom da više toga napravim al nemogu,jedva sam čekala da sve pripreme budu gotove da se konačno mogu odmorit i otpustit kočnice. Došao je napokon i dan izložbe i sve je bilo spremno za polazak iz kuće. Još jedan pregled kako bi se uvjerila da ništa nisam zaboravila




A onda je došlo napokon vrijeme od postavljanja izložbe,prvo je trebalo vitrine dobro očistiti(teta u bjeloj majci koja čisti moju vitrinu je moja mama :)) )



zatim postavljanje nakita,ovako,onako,sa tkaninom,bez,itd...




i na kraju,kad je izložba otvorena.... konačan izgled vitrine

Broj komentara: 10:

  1. krasno sve izgleda:)))....nisi se niš pohvalila da ćeš biti na nekoj izložbi ali vidim da je sve bilo super......na drugoj slici mi je pločica (?) s brodićem preslatka:))))....
    pusa:)).....i pusa mami:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu, i ja sam se zagledala u one dvije kakti dječje pločice sa galebom i brodićem! To je salveta ili što? U svakom slučaju je super slatko! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni se sviđaju ti morski motivi,na policu sam bila stavila pouri(valjda se tako pise :/) plavo cvjeće i ostatk školjkica i ta polica je po meni bila jedna od najdražih.

    brodić i galeb i ona velika slika su sve motivi sa salveta,rađeni su na 2 male kuhinjske daske a onaj veliki galeb je na večem i debljem kartonu rađen.

    baš mi je drago da vam se sviđaju radovi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hola gracias por visitarme,tus trabajos me encantas tus pendientes muy bonitos.
    Besitos

    OdgovoriIzbriši
  5. Tina, ovo je odlično ispalo sve i drago mi je da si stigla sve dovršiti :)
    Sjećam se da si najavila izložbu, ali nisam znala da će biti u vitrini postavljeno tvoje,
    genijalno izgleda!
    Posebno me obara ova morski plava polica, super ste to sve složile ;)

    Sad odmori koliko treba pa u nove kreativne podvige!

    pozdrav, kami

    OdgovoriIzbriši
  6. tita,thank you for visit me and leaving your commnet,i love your work!

    kami,hvala ti na posjeti,drago mi je da si posjetila moj blog i sto ti se svidjela moja vitrina sa radovima. umor je bio jači od mene zato su mi se i greške događale,sad kad sam odmorna jer dugo nisam ništa radila i nemam neku inspiraciju za radom,možda da sam na kućnoj radionici,vjerovatno bi dobila želju kao i inspiraciju. drage moje hvala vam još jednom na posjeti,ljubim vas! pusa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Umor i loše raspoloženje nažalost nekad radi po svome :P
    Probaj nekad (kad nisi u mogućnosti primiti se kreativnog rada) pribilježiti ili skicirati ideje koje ti padnu na pamet, zapiši si ih ili fotografiraj nešto što si vidjela u prirodi ili gradu što ti se svidjelo :)

    Tako kad te uhvate dani bez volje i inspiracije, možda te neke tvoje stare ideje, želje i skice potaknu na lijepe motivacijske misli pa kreneš stvarati :)

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasni radovi i jako lijepo osmišljeno izlaganje! i meni se jako sviđa "morska" polica! jako si se naradila, ali se isplatilo! :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. drage moje hvala vam puno puno na komentarima koji su jako poticajni! kami hvala na savjetima,tanema draga hvala ti na posjeti,vidim da se svima sviđa morska polica,bas mi je drago.

    svima vam šaljem big hug and big kisss!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tina cestitam na izlozbi, sve izgleda prekrasno;))))

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment