utorak, 10. kolovoza 2010.

Maslina je neobrana.....

Maslina je neobrana,nima koga da je bere...... Još jedan rad u salvetnoj tehnici,ovaj put sa motivom masline na kuhinjskoj dasci. Prvo sam mislila stavit samo motiv kućice uokviren ružama,međutim u to mi se ništa nije uklapalo,unakazila bi motiv a nebi ništa dobila. Morala bi docrtavat ili dodavat motive sa više salveta da bi dobila ono što sam zamislila. Čemu komplicirat kad može i jednostavnije? I ovaj rad je bio na izložbi.


This is the work that i made on kitchen board. I was thinking made a house with roses around,but nothing was mach like i think. So i decide take a motive  with house and olive. Little bit brown and sand color,and my work is done.And this work was on my exhibition. I hope you like it.

To the next post,enjoy in the summer,sea,sun,and be creative
Loves you,Tina

Broj komentara: 13:

  1. Prekrasan rad Tina, bravoo!
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično izgleda....jako si lijepo posjenčala:)))...
    da li si koristila bitumen ili si sjenčala bojama?....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  3. Što manje komplicirano to bolje...Zar ne??
    Ovo mi je super...Vjerujem da bi i tvoja prva zamisao bila super realizirana ali ovo mi je baš dobro.
    LP,Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Zondra,mare,hvala vam na komentarima.

    mare ja ti nisam nikad radila sa bitumenom niti znam sa njim rtadit,korištene su samo boje. pusa i vama drage moje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice work. Congratulations Tina
    Kisses from Spain

    OdgovoriIzbriši
  6. Phoenix,hvala ti na posjeti,nadam se da ću svoj prethodni plan uspjet ostvarit na nekom sljedećem radu.

    Lola thank you for stop by on my blog and leave a comment.
    Kiss from Croatia

    Tina

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam kao i uvijek ljubitelj jednostavnosti, ali još nemam radova u decoupage tehniki, ali zato uživam u svim vašim radovima, a kako je tema maslina more i obala, uvijek me posebno dirne, a kad je cvijeće onda se pak i rastopim od romantike i vintagea. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  8. baš mi se svidja! odlično si to izvela, čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično posjenčano, lijepi salvetni motivi, savršeno si to napravila i sviđa mi se :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Trabajo hermoso querida Tina, la combinacion perfecta FUE , baño hijo Trabajos Muy Creativos te felicito .

    OdgovoriIzbriši
  11. uuu,koliko pohvala za rad,hvala vam izmamili ste mi velik osmjeh na lice.

    Tea,nadam se da se vidimo početkom tjedna na jednoj od radionica u nb.

    Sanja hvala puno na posjeti i komentaru

    Gracia querida amiga,gracias para visita me.
    i don't now rest of comment so i will finish on english.

    I'm glad that you love my work.

    Besos from Croatia

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelijepa daska i sve je onako kako trebabiti,masline,motiv Toscane...šta reći divota!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo tina, odlican rad, motiv, sjencanje, sve super:))) Pusa

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment