petak, 6. kolovoza 2010.

Tutorial:kutijica za nakit(jewelry box)

Našla sam još 3 zgodna i jednostavna tutoriala kako napraviti od papira malu kutijicu za nakit. Nadam se da će vam se svidjeti!

I found a 3 little and simple tutorial how to make a jewelry paper box. I hope you like it!

Tutorial1 Tutorial2 Tutorial3 and one video tutorial

Broj komentara: 7:

  1. Hvala draga,odlicni tutoriali:)))
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Una buena idea es párr Hacer la Cajas bisuteria, uno en vendere pueden Ellas, o regalar o guardar GRACIAS POR Compartir Este tutorial, Que Tengas sin hermoso Fin de Semana .

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Tina...super tutorijali!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvaka vama drage moje,drago mi je što sve zanimljivo(tutorijale)mogu podjelit sa vama!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Tina, odličan tutorijal, ako uvećam dimenzije dobijem odličnu kutiju za keramičke suveniriće...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello, Tina!

    Thanks for your visit in my corner.
    I love the tutorial.
    Thanks for sharing with us.
    Kiss from Portugal.
    Cris

    OdgovoriIzbriši
  7. super,bas mi je drago eda. ja sam se sjetila i drugih stvari koje mogu stavit u te male kutijice poput: manjih sapuna,svijeća,nakita.... izbor je na nama. drago mi je sta sa svojim tutorijalom mogu pomoć i drugima.

    hy cris,thank you for visit me. i'm glad to love my tutorial.

    Kiss from Split
    Tina

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment