četvrtak, 7. listopada 2010.

Božićni radovi(last year chrismas work)

Prošle godine sam sudjelovala u dva božićna swapa. Za jedan swap je napravljena škrinjica i podmetaći,a za drugi pluteni podmetač i glinena posuda,koju sam obojala u bež boju,stavila sitnije božićne motive i sve prešla malo zlatnom bojom. Uz podmetač i glinenu posudu išle su i suhe smokve te malo salveta.






Toliko od mene za sada u prvom ovomjesečnom postu.
Ispričavam se što ne posjećujem vaše blogove,neka bezvoljnost,nedostatak inspiracije i tuge su me uhvatile i zbog toga me nema.

Puse svima,Tina

Broj komentara: 11:

  1. ma koja tuga, koja bezvoljnost molim te?
    Mlada si, uživaj u životu.
    Pogledaj samo kako si prekrasne radove napravila, ja tu ne vidim bezvoljnost i tugu.
    Nakon kiše uvijek dolazi sunce:)

    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad mene uhvati nedostatak inspiracije, ja počnem slagati salvete i to tako da ih slažem jednu po jednu na hrpu. Uvijek pronađem neku salvetu koju sam zaboravila i jednostavno mi nadođe što bih od nje mogla napraviti. Probaj. Ako ne uspije, iskoristi ovo vrijeme za odmor. I to je potrebno. Pozdrav, Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  3. Radovi su savršeni i nadam se da u tome nalaziš malo radosti i volje, da nestane bezvoljnost i tuga.
    Ja to potpuno razumem, ponekad se uvlači kao crvić u naše duše, bez očitog razloga, ali samo ga mi i možemo otrati, kroz ovakvu lepotu.
    Srećno, mila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam što mi je ljepše od svega ovoga, zapravo je sve odlično.Jesu li ono na podmetačima salvete ili dekupaž papir?Nisam takve motive nikad vidjela na salvetama, a predivni su mi.Ne bih ništa protiv takvog swapa.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala vam svima na posjeti i komentarima podrške.

    jasna,ono na podmetačima i ostalim predmetima je sve motiv sa salvete.

    OdgovoriIzbriši
  6. To je samo faza, proci ce, bozicni radovi su ti prekrasni, bravo:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. to ti je naša splitska fjaka... ali srećom, kratko drži.. barem se nadam da će te proći do studenoga tako da se možemo nagledati novih božićnih kreacija!! a ove su ti bile predivne.. (poslije fjake dolazi dišpet!!)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tinoooooo, pa nemoj biti tužna pored ovakvih lijepih radova! Meni anđeli uvijek vrate osmijeh na lice! Nek i tebe čuvaju i paze da nam se što prije vratiš puna ideja i inspiracije! Možda je sve od ove lude promjene vremena...Ne daj se! Pusa! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. drage moje hvala vam na posjeti.

    da,to je neka prolazna faza za koju se nadam da ce uskoro proć,i fjaka sto kaze eda...
    i osobni problemi,pa nedostatak inspiracije,pojedinog materjala i sl.

    škicnem tu i tamo povremeno na vase blogove,samo letimično prođem,il ostavim komentar ili ne,al molim vas da mi ne zamjerite na tome.

    nadam se da cete uskoro vidjet nove radove,radit moram,sudjelujem u 3 swapa koji završavaju na isti datum tako da radit moram,nema odustajanja! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Preciosos trabajos amiga,me gustan mucho.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  11. Piękne przygotowania do świąt bożego narodzenia. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment