utorak, 4. siječnja 2011.

Nova godina,post i nagrada!

Ovu prekrasnu nagradu sam dobila od drage blogerice Lady A koja svoju nagradu prosljeđuje svojim favoritima. Sa nagradom dolazi i pitanje! Koje 3 destinacije bi posjetila i zašto?
Voljela bih posjetiti:

1.Paris-grad glamura,stila,elegancije,mode.Tu je još i Eiffelov toranj, Louvre,rijeka Seina,otoci Ile Saint-Louise,Ile de la Cite,katedrala Norte-Dame,i Sainte Chapelle.

2.New York- grad koji nikad ne spava,želja mi je vidit Central Park,vidjet Liberty Island- Kip Slobode,otić pogledat utakmicu New York Knicks,vidjet Time Square....

3.Sydney-to mi je želja još od malih nogu. Kad sam ga prvi put vidjela na televiziji i Sydney Opera House zaljubila sam se u taj grad na prvi pogled! Prekrasan je! Iz Sydneya imam samo podmetaće za čaše koje sam dobila od jednih susjeda sa Visa koji inaće žive tamo,ali i da pronađem rodbinu koja je u Melbourne. Tu je još i Royal Botanic Garden o kojem sam gledala samo u serijalu o botaničkim vrtovima svijeta,a ja zaljubljenik u prirodu i cvjeće svakako bih ga voljela vidjet uživo a ne samo na tv-u.






A sad slijedi najteži dio posla. Eh pa to je nemoguće izabrati određen broj blogova,jer smatram da ovu nagradu svi zaslužuju,a da nitko nebi ostao uskraćen ja je prosljeđujem svim mojim sljedbenicima.

Do sljedećeg posta;
xx,Tina

Broj komentara: 6:

  1. Želim ti od srca da ti se barem jedna želja ispuni!! Eto, barem Pariz, on je najbliži...

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti srčno, iskrivo, igrivo in nagajivo 2011 :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Querida Tina, no se si en tu pais se celebra el dia de Reyes, yo de todas formas te deseo un hermoso dia.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. Neka ti se ispune sve tri posjete, danas ništa nije neostvarivo. Hvala na komentaru i posjeti. Tvoja Komiška.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga, nek ti se ispune sve želje i nek proputuješ još više nego što onako potajice planiraš :)))
    Btw - ne pišem ni za kakve novine niti išta slično, nego za sebe i svoje najdraže - vas koje me redovito čitate, ima li išta ljepše od tog? :)) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitam na nagradi, ja sam si je prisvojila kao što si rekla...pozz

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment