petak, 28. siječnja 2011.

Plave ruže za frizerku Sandru

Kao što sam preključer napisala,moja frizerka je 23.siječnja slavila rođendan. Poklon sam joj dala sutradan u salonu i tako je ponovo iznenadila. Ajme,još darova!? Da,kažem,tacna je za salon a slika je za rođendan!
A onda bi ovo mogla nosit doma! Ili opet za salon!?Sandra je u dilemi dal da sliku ostavi u salonu ili da je ponese svojoj kući.

U  salonu je tada bila jedna gospođa i jedna od učenica na praksi. Divno-rekla je. Još malo pa možemo galeriju otvorit! Ja sam se na to samo nasmijala i rekla: Al bar ćete znat autora i porjeklo slika i umjetnina,nećete imat posla sa Poreznom,Uskokom,zna se tko ih je radio :))

Sutradan sam se vratila slikat svoj rad koji je još bio u salonu,stavljen tako da ga se odmah vidi kad se dođe u salon.

Rad je na kaširanom kartonu i rižin papir. Mislila sam tupkajući nanosit boju al tad bi ove plave ruže utopila u plavoj boji,što mi se nikako nije sviđalo. A tad sam od mojih spužvica iskidala mali komadić,umoćila u dpi pigment i grubim potezima izvukla sliku da nije monotona. Poslje me mučo donji dio slike koji nikako nisam htjela u plavo,već sam kupila Raphael akrilnu boju blue pastel koja se savršeno stopila sa podlogom i ružama.

A onda je i mama morala umješat svoje prste te je na latice dodala još bjele kako bi slika bila što realnija.
U šali sam rekla kako je ovo ekspresionizam na Tinin način.


                                                   


I još jedna zanimljivost: Barbara i frizerkina kćer Darija rođene su istog datuma 26.1. samo što je Barbara starija godinu dana!

Broj komentara: 12:

  1. Bravo i za tebe i za mamu, ona je sasvim u pravu, sa ovim bijelim potezima slika je dobila "ono nešto"...
    A vi ste meni genijalne, svaki rad radite zajedno, baš lijepo...
    Bome, tvoja frizerka je prava sretnica, vjerojatno trlja ruke od sreće...

    OdgovoriIzbriši
  2. izvrsno. prekrasno.
    dobro ste to napravile svaka pohvala, ali ideja gospođe da izložiš u salonu i nije tako loša. razmisli
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. lijepo ste vi to skockale, slažem se s Inom u vezi izložbe, to je odlična ideja
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno! Nježno, lijepo...ma, savršeno! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. "Kad se male ruke slože....sve se može...sve se može...lalala..." Evo i pjevam...to rijetko radim jer ne znam pjevati ali sad sam morala...Zaista se ti i mama nadopunjujete...svaka čast..
    Draga Tina ovo je prekrasno...pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. What a lovely artwork! Loving the color purple! Have a beautiful weekend, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Mora da imaš najlepšu frizuru na svetu!
    Šalim se, divni radovi, srećnica je tvoja frizerka, a svojemremeno sam i ja poklonila sliku frizerskom salonu gde se friziram, tu je nedavno snimana TV emisija, a moja slika na zidu, jedna od većih.
    I treba da bude izložba u salonu, izložba lepote stvaralaštva na svim poljima!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna slika. Plava boja je dodala malo dramatike na platno. Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Me nije sve tako nježno i elegantno, kaooperativnost je savršena. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Hola!!
    linda!!
    muy bellas tus últimas creaciones!!
    besos
    c@

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment