četvrtak, 10. veljače 2011.

Tulipani za Edu

Jučer smo se ja i Eda našle na kavici. Kako Eda voli tulipane tako sam joj napravila i ovu kutijicu sa motivom tulipana. Prvi put kad smo se upoznale prije 3-4 mjeseca isto sam joj htjela napravit kutijicu sa tulipanima ali tad nisam imala dovoljno veliku kutiju pa sam na onu malu stavila ljubičice. U kutijici se nalazi i par salvetica...

A moja je mama za  Edu uzela prave tulipane koje nažalost nisam slikala. Sad pravi tulipani krase prozorsku dasku u Edinom domu a kutijica je vjerujem već našla svoje mjesto.










Ali ja i Eda se opet nismo slikale,evo što je zaboravljivost..... Ali to ćemo nadoknadit jer ćemo se ja i Eda opet ubrzo vidjet!                                          

Broj komentara: 17:

  1. Krasan kutijica Tina, vjerujem da je Eda jako sretna. Lijepo da se družite,bravo cure!
    Puse.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tina, lijepo si iznenadila Edu...sve pohvale za romantičnu kutijicu...baš mi se sviđaaaa!!!
    Puse objema :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakav divan gest, kako lepo druzenje i jos lepse prijateljstvo.Bravo.pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  4. Kutijica je predivna - čiste linije i balga romantika, verujem da je Eda oduševljena :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. SPreslatka je kutijica....:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. He he...neznam pisati!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. What a lovely box! Have a gorgeous day, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Kutijica je divna, oh, kako volim kutijice!

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj što volim blogerska druženja uživo!!!!! Divna kutijica, sva je nekako nježna baš poput naše Ede! :) A tulipani su mi omiljeno cvijeće! Pusaaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna kutijica, vjerujem da je Eda jako zadovoljna poklonom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao kako sada Eda mora biti sretna,samo da ne plače!Bravo Tina!

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj, draga moja Tinica objavila post a ja zadnja palim računalo...
    Jesam, jesam, presretna sam, ostala sam "paf" kad sam te vidjela punih ruku tulipana...
    Tatjana, ne plačem, smijem se, ne mogu baš uvijek plakati:)))
    A zajednička fotografija, to će čekati sljedeću kavicu:)))
    Veliki poljubac i veliki zagrljaj tebi i mami..

    OdgovoriIzbriši
  13. Molim iduci put i vase fotke, a kutijica je prelijepa:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  14. what a lovely flower box! Very beautiful!
    have a wonderful weekend
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  15. Pozdrav moja draga, umjetnica si nema što. Loredana

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment