petak, 6. svibnja 2011.

Krunica za Antonia

Jednom davno,jedna je cura na forumu prodavala sav svoj materjal za nakit. Sve je to bilo podjeljeno u manje hrpice. Dio tih hrpica sam kupila i ja. Kad je paket došao kući imala sam šta gledati i razdvajati. Među svim perlicama i ostalim alatem bio je u posebnoj vrečici križ,medaljon i perle. To sam odmah odvojila i spremila i tako je stalo sve do kraja trećeg mjeseca ove godine.

Susjed mi je završio u bolnici,i vidjevši ga odlučila sam mu napraviti još isti dan krunicu i odnjet mu je odmah sutradan. Tako je i bilo....

Čim sam došla kući krenula sam na izradu krunice. Dođem u huhinju i pokažem je mami.

Mama:Ajme šta je prekrasna!Ovo si ti imala?
Ja:Ne,to sam napravila!
Mama:Ti?
Ja:Da,zašto ne? Imala sam sve šta mi je bilo potrebno.
Mama:Vidila sam ja da ti nešto radiš u sobi,da se zabavljaš,ali nisam znala što radiš.


Ja: Jel ti se sviđa? To je za Tonia!
Mama: Ma prekrasna je! 
Ja: Jel vidiš da i nje ima šta,nije baš ni lagana! 
Mama:Ima,ima! Ajme koje lipe perle!
Ja: To je češko staklo prozirno,al tako je brušeno da svjetluca pa malo mjenja boju.


Došao je i brat,pokazujem i njemu krunicu.
Brat:Ti ovo napravila?
Ja: Da,samopotvrdim i klimnem glavom.


Odemo do susjede.....


Izvadim i pokažem što sam im za sina napravila. Reakcija: Ajmeee,Tina što je prekrasna! Ovo ti radila? Predivna je! Nema kome se krunica nije svidjela.


Sutradan sam je odnila Antoniu.... Iako nije najbolje vidio,zahvalio se i krunicu je omotao oko ruke.


Krunica nemože preko glave jer nisam imala više istih prelica,Toniu oko ruke jedva stane 2 puta.


Krunica je rađena sa puno ljubavi i pažnje a ja sam nakon toga bila presretna! 


                                                     







Krunica će biti blagoslovljena sljedeću subotu kad će Antonievoj sestri bit Krizma                                                                                                                                                              

Broj komentara: 18:

  1. Prekrasna je. Stvarno je staklo posebno i svjetluca!!! Pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tina krunica je prekrasna!Sigurna sam da će Antoniu donijeti svu svjetlost ovoga svijeta.

    OdgovoriIzbriši
  3. maravilloso, te deseo un gran fin de semana, gracias por tu visita un abrazote.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista je posebna, što zbog ovog divnog prozirnog stakla koje mijenja boju, što zbog saznanja da si u izradu utkala svu svoju ljubav da nekog usrećiš! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno je divna,i iz nje kao da zrači sva tvoja dobrota s kojom si ju radila!

    OdgovoriIzbriši
  6. How lovely! Enjoy the wonderful day, Kellie xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna je! A ove perlice tako posebno sjaje i svjetlucaju...

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista je prekrasna! Ja imam sličnu koja uvijek ide sa mnom! :) Drago mi je da si se vratila! Velika pusa i zagrljaj!

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Tina prekrasna je krunica.Sigurno je Toni bio presretan...što zbog prekrasnog poklona što zbog tvoje dobrote.
    Velika pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Hola Tina
    Es precioso este Rosario!
    Besos,
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  11. Mam podobny różaniec po babci. Piękne wykonanie.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna priča odnosno prigoda koja je ovu tvoju prekrasnu krunicu učinila još posebnijom. Baš je to lijepo imati tako krasnu susjedu poput tebe :).

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment