srijeda, 18. siječnja 2012.

lavanda

U prošlom postu sam vam pokazala moje dekorativne posude sa motivom lavande. Danas ih ponovo stavljam,dodala sam točkice u ljubičastoj i smeđoj boji i sad su puno ljepše nego prije! Hvala na svjetima! I točkice su bolje sa starom četkicom od zubi nego sa kistom,bar meni :)))

Još sam malo doradila naknadno gornji rub ali to nisam slikala,vani ionako nije bas ugodno,ali kad budem radila tj.slikavala sve radove na okupu sa motivom lavande,vidjet će te i tu malu promjenu :)

A sad slike

                                           
                                           
                                         
 
Do sljedećeg tipkanja
LP;Tina
                                      

Broj komentara: 13:

  1. Te han quedado preciosos y las cucharas también.
    besos¡¡¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow... Tina prekrasne su! A ove točkice su im dale dodatni štih, bravo za izvedbu i ideju!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Muy bonito trabajo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, točkice obožavam, baš daju poseban štih.

    OdgovoriIzbriši
  5. prelijpo! Lavanda me uvijek oduševi a tvoje točkice joj daju poseban šarm.

    OdgovoriIzbriši
  6. I jako su lepe i pedantno uradjene... krasno..pozzzz...........

    OdgovoriIzbriši
  7. Hacer una amiga es una gracia,
    tener una amiga es un don,
    conservar una amiga es una virtud,
    ser tu amiga un honor.
    Te deseo una feliz semana Amiga.
    Un beso y mi cariño siempre para ti.

    OdgovoriIzbriši
  8. OOOO da, sad je to to, definitivno!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Iako su i onako bile lijepe, ove su još ljepše, stvarno.Pozdrav od Jasne!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sada mi se puno više sviđaju! Jako lijepo.

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako su ti lijepe, baš si im uspjela udahnuti eki dašak starine i nostalgije! Pusa!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment