četvrtak, 8. ožujka 2012.

Izazov

Iako su svi odigrali ovu igru,ja je tek sad igram. Pa da bude sve po pravilima igram se i ja:

1.Navesti 3 alata koja najčešće koristiš u radu?

U zadnje vrijeme to su klješta za nakit,pištolj na vruće ljepljenje,perlice

2.Navesti 3 stvari koje bi rado imala?

Jedan manji čekić za čekićanje žice,kistove(ovi su gotovi) i clear stamp(prozirni pečat)

3. Izazvati 3 blogerice na igru i obavjestiti ih

Iskreno,teško mi je pratit tko je ovo sve igrao a tko ne pa izazov ostavljam otvoren svima koji nisu igrali

4. Stavit sliku izazova



Želim:

Svoj kreativni kutak kako mi se materjal nebi povlačio po cijelom stanu

Materjala za radit,jer njega nikad dosta

Pravi fotoaparat

Želja mi je gostovati na blogovima i portalima a nakit i radovi da budu u editorijalima

Imati svoje samostalne izložbe

Želja je puno a realizacija jako malo. Ako se ostvari makar jedno od navedenog bit će super :)))

Broj komentara: 5:

  1. A baš sam htjela napisati kako imaš skromne želje, želim ti da ti se što prije ostvare. Čestitam na uspješno odigranom izazovu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. En cada aroma que sientas en la tierra, en cada amor que rebeles con tu mirada, en cada abrazo que entregues, hay una mujer que demuestra que es mujer mostrando su amor.
    Feliz día de la Mujer!
    Un beso y mi cariño para ti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim da se sve tvoje želje ostvare, vjerujem i da hoće jer si svestrana i kreativna i Sretan ti Dan žena!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kod mene te čeka novi izazov!!!!

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment