srijeda, 14. ožujka 2012.

morski okviri

Ova dva okvira radila sam za mog dragog i mladog susjeda koji je danas otišao na kadeturu na brod. Jedan je okvir za njega a drugi za njegovu curu.





Prvo je napravljen bijeli okvir i na njemu nisam htjela ništa dodavat. Plavi je napravljen od školjki,mreze koja je bila prije obojana u istu boju kao i okvir ali da bi se bolje isticala obojala sam je u boju hrđe. Na školjke sam ostatak boje stavila tek malo tako da budu kao da su rasle na nekoj olupini broda.Na dnu okvira je granitna boja koja savršeno imitira pjesak pa sam na nju naslagala manje skoljke i jedan drveni štapić koji sam prepolovila da mi budu naplavine. Sa desne strane u kutevima sam koristila šablone sa morskim konjićem i dupinom također sa bakrenom bojom. Sve je dobro lakirano više puta.

Što reći  osim da je ovo Antonia ganulo,sebi je ostavio bijeli okvir a curi je dao ovaj sa školjkama,koji ju je ganuo te je zahvalila na okviru i  na znaku pažnje. Osim ovog okvira sa Antoniom je otišla i krunica koju sam napravila lani. Ali to nije sve!

 Kako Antonio obožava našu čokoladnu tortu dobio je i nju!



Mama je šlagom napisala sretno kapetane,od šlaga smo napravili i valove,a brod od marcipana ili ticine mase nismo nigdje našli pa smo kupili dječiji gliser koji radi na baterije i stavili ga na tortu. A tu je bilo i kinder jaje a u njemu neka lutkica koja je taman poslužila da bude Tonijeva mlada! Tortu su ukrašavale mama i sestra.   

Toliko za sada,ovo je zadnji decoupage post dok ne nabavim materjal.                                                    

3 komentara:

  1. Okviri su zbilja prekrasni :) Odličan poklon!

    OdgovoriIzbriši
  2. Blago Toniju na tako pažljivim susjedama, krasne poklone ste mu napravile!

    OdgovoriIzbriši
  3. sto ja volim moreeeeeeeee..hvala ti...

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment