nedjelja, 2. rujna 2012.

envy

Zavst,ljubomora je nastala prvo tako što sam napravila naušnice,a zatim i narukvicu i tako sasvim slučajno dobila komplet

Naušnice su napravljene od staklenih perla sa metalnim dodacima u obliku bombona :) dok je sama narukvica napravljena od staklenih perlica te zajedno čine komplet
U sljedećem postu ću staviti sve naušnice koje sam napravila a onda idemo na decoupage radove!
Do sljedećeg tipkanja
LP;Tina


Broj komentara: 8:

  1. ODLIČAN JE SVIĐA MI SE BOJA

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja boja, volim zeleno .)
    Divno si ovo uradila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam i ja slične naušnice, i sama sam ih napravila ;-D
    samo su mi bonboni teški pa me ubiju :-p
    krasan kompletić :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Tina, These earrings and bracelet are gorgeous. Beautiful design.
    Hugs, CM

    OdgovoriIzbriši
  5. Cute jewelry!!! Bright green pearls!!! And great to match earrings and bracelet together!!,/Azure

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi Tina, So nice to see you today. Thank you for stopping by and your kind comment. Enjoyed viewing your pretty jewelry again.
    Have a nice weekend.
    Hugs, Celestina Marie

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment