utorak, 2. listopada 2012.

circular brick stitch earrings

Dakle,kao što sami naziv kaže riječ je o 'ciglastom okruglom  bodu' naušnica. Sama tehnika je jednostavna a jednom kad shvatite kao se radi brzo ćete je zavolit i uvijek ćete baš kao i ja raditi još,još,još!

Evo kako su meni spale:


S vremenom ćete naučiti da treba zategnuti konac ali ne prejako kao što sam ja radila. Ovo je nymo konac kojeg više nemam :( a ima ga nać u NB&HA.Možete raditi i sa drugim koncima kao što su One G,Fierline,i sl. A možete raditi i sa flakosm težine za 4kg a solidna je i ona za 2kg. Boja-prozirna. Hvala vam svima koji me pratite i komentirate. Do sljedećeg posta

xoxo,Tina
                                                           

Broj komentara: 13:

  1. Baš su zgodne!Ja sam tom tehnikom počela raditi naušnice, pa mi se nešto spetljalo i odustala sam...moram probat ponovo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su lijepi :) Idu se lijepo perlice! Ima li možda koji tutorial na netu za izraditi ovakve naušnice ili neki drugi komad nakita?

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala vam svima na komentraima! Marina ima,samo upiši ovaj naziv na youtube i imas tutorial ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Tina,
    Lovely earings!
    xoxo

    Gosto disto!

    OdgovoriIzbriši
  5. Naušnice su super! Ja bi probala tu tehniku. Kako do tutoriala koji je dobar i prema kome se može raditi? Imaš link?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da ima tutorial! evo ga!

      http://www.youtube.com/watch?v=njNyhSCIF9Y

      http://www.youtube.com/watch?v=njNyhSCIF9Y
      ima i stranica about.bead.com i dole na dnu imate tutoriale

      http://beadwork.about.com/

      Izbriši
  6. ajme ovo predobro izgleda, naročito crno-bijela kombinacija :D
    imaju mi neki onako vintage štih, ma baš su lipe :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hola cielo.
    Lucen espectaculares los dos modelos, son geniales.
    Un beso y mi cariño para ti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Doista su tako romantično predivne,ženstvene...Odmah krećem na link da vidim kako se to radi.Hvala puno:)

    OdgovoriIzbriši

thank you for stop by and leave a comment